REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
Zakończyła się rozbudowa terminalu promowego w Świnoujściuartykuł
Pokaż artykuł
Zakończyła się rozbudowa terminalu promowego w Świnoujściu
Budimex wspólnie z inwestorem – Zarządem Morskich Portów Szczecin i Świnoujście – otworzył terminal w Świnoujściu. W ramach umowy na 185,2 mln zł generalny wykonawca przebudował stanowiska promowe oraz rampy przeładunkowe. Zmodernizowano także istniejącą infrastrukturę drogową i kolejową oraz zaplecze techniczne na nabrzeżu. Prace rozpoczęły się 19 września 2019 r. i trwały 47 miesięcy.
Rozpoczęła się budowa kolejnej hali magazynowej na terenie kompleksu MLP Pruszków IIartykuł
Pokaż artykuł
Rozpoczęła się budowa kolejnej hali magazynowej na terenie kompleksu MLP Pruszków II
MLP Group rozpoczęło budowę kolejnej hali magazynowej na terenie kompleksu MLP Pruszków II w Brwinowie, w powiecie pruszkowskim pod Warszawą. Nowy obiekt budowany jest na zasadach spekulacyjnych.
Setki milionów złotych dla Kolei Dolnośląskich. Unijne pieniądze zwiększą możliwości inwestycyjne spółkiartykuł
Pokaż artykuł
Setki milionów złotych dla Kolei Dolnośląskich. Unijne pieniądze zwiększą możliwości inwestycyjne spółki
Znakomita informacja dla wszystkich osób korzystających z usług Kolei Dolnośląskich. Centrum Unijnych Projektów Transportowych dofinansuje tą dolnośląską spółkę kwotą 333,7 miliona złotych. Dzięki temu przed przewoźnikiem otwiera się perspektywa na jeszcze większy rozmach przy prowadzonych inwestycjach.
Na łódzkim odcinku linii kolejowej Warszawa – Katowice prędkość wzrośnie do 160 km/hartykuł
Pokaż artykuł
Na łódzkim odcinku linii kolejowej Warszawa – Katowice prędkość wzrośnie do 160 km/h
Zwiększy się prędkość przejazdu pociągów na linii kolejowej Warszawa – Katowice tzw. „Wiedence” do 160 km/h. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. podpisały umowę na zaprojektowanie i wykonanie prac na linii kolejowej nr 1 na odcinku Koluszki – Częstochowa. Efektem inwestycji z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności będzie skrócenie czasu przejazdu pociągów dalekobieżnych o około 10 minut. Prace zostaną zrealizowane do sierpnia 2026 roku.
Przybywa nowych torów dla sprawnego przejazdu pociągów na stacji Warszawa Zachodnia [FILMY + ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Przybywa nowych torów dla sprawnego przejazdu pociągów na stacji Warszawa Zachodnia [FILMY + ZDJĘCIA]
Coraz więcej nowych torów i sieci trakcyjnej powstaje na stacji Warszawa Zachodnia. Rosną kolejne nowe perony, a nad nimi zadaszenie. Rozbudowywane jest przejście podziemne. Między stacją Warszawa Zachodnia a Warszawą Ochotą do września trwają prace torowe na linii średnicowej, które wymagały zmian w rozkładzie jazdy na linii podmiejskiej. Największa inwestycja PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. w Warszawie to projekt za ok. 2 mld zł netto, współfinansowany ze środków unijnych POIiŚ.
Polskie firmy skorzystają na inwestycjach CPK. Miliardowe przetargi jeszcze w tym roku artykuł
Pokaż artykuł
Polskie firmy skorzystają na inwestycjach CPK. Miliardowe przetargi jeszcze w tym roku
W ramach Centralnego Portu Komunikacyjnego w Polsce powstanie nowoczesne lotnisko, sieć Kolei Dużych Prędkości oraz nowe drogi. Przy każdym z tych projektów duży udział będą miały polskie firmy. W tym roku zostaną ogłoszone m.in. postępowania dotyczące dwóch dużych umów ramowych – w sumie na ponad 12 mld zł. W obu z nich podmioty z polskim kapitałem znalazły się w grupie wykonawców, którzy będą mogli ubiegać się o kontrakty na realizację części zamówień. A to dopiero początek.
Wielka i ważna inwestycja za blisko 1,5 mld zł netto na trasie Bydgoszcz – Trójmiasto artykuł
Pokaż artykuł
Wielka i ważna inwestycja za blisko 1,5 mld zł netto na trasie Bydgoszcz – Trójmiasto
Będzie lepszy dostęp do kolei dla podróżnych oraz sprawniejszy przewóz towarów na trasie Bydgoszcz – Trójmiasto dzięki planowanym zmianom na stacji Maksymilianowo, w województwie kujawsko-pomorskim. Ogłoszono przetarg na jej modernizację w ramach prac na linii kolejowej nr 201. Zakończenie inwestycji PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. planowane jest w 2029 r. Projekt ubiega się o dofinansowanie ze środków z programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat i Środowisko na lata 2021-2027 (FEnIKS). Szacunkowa wartość zamówienia wynosi blisko 1,5 mld zł netto.
Dolnośląskie Centrum Produkcyjno-Serwisoweinwestycja
Pokaż inwestycję
Dolnośląskie Centrum Produkcyjno-Serwisowe
Czernica, Siechnice, Fabryczna 12
Przebudowa ulicy Lazurowej na ostatniej prostejartykuł
Pokaż artykuł
Przebudowa ulicy Lazurowej na ostatniej prostej
Dobiega końca przebudowa ulicy Lazurowej na Bemowie – od ul. Górczewskiej do al. Obrońców Grodna. Inwestycja jest ostatnim etapem budowy ciągu drogowego łączącego Al. Jerozolimskie z trasą S8. Po zakończeniu prac – już w listopadzie – będą tu dwie jezdnie, rozwiązania dla ruchu rowerowego, wygodne chodniki i przystanki autobusowe.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Kozinyartykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Powstaje największy węzeł przesiadkowy w Polsce – Nowa Warszawa Zachodnia [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Powstaje największy węzeł przesiadkowy w Polsce – Nowa Warszawa Zachodnia [FILMY]
W Warszawie powstaje największy węzeł przesiadkowy w Polsce – Nowa Warszawa Zachodnia. Inwestycja PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. to projekt za ponad 2 mld zł netto, współfinansowany ze środków unijnych POIiŚ.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Augustów – wygodniejsze podróże z nowego peronuartykuł
Pokaż artykuł
Augustów – wygodniejsze podróże z nowego peronu
Mieszkańcy Augustowa i odwiedzający miasto turyści mogą już w pełni korzystać ze zmodernizowanego peronu, który ułatwia dostęp do pociągów. Na stacji zakończyła się warta 3,1 mln zł inwestycja PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. realizowana w ramach Rządowego Programu budowy lub modernizacji przystanków kolejowych na lata 2021-2025.
REKLAMA